miercuri, 15 februarie 2012

Despre mine

Astazi nu ma simt prea bine, am iesit din cura pe picioarele mele dar se pare ca sunt un pic doborat de la atatea citostatice, nici nu m-am dat jos din pat, am inceput sa vomit, nu mai mananc si am avut nevoie si de transfuzie de sange. Dar ma voi ridica, pentru ca nu uit nici o secunda ce mi-am promis si suplimentar solidaritatea voastra ma face si mai puternic. Si tot din solidaritate s-a strans si suma de aproximativ 20 000euro.
Am si vesti bune. Adica foarte bune: am primit raspuns din Freiburg -Germania unde ne asteapta la o reevaluare intre doua cure, urmand ca ulterior sa se decida care va fi cursul tratamentului. Mare noroc avem ca accepta formularul E112 ceea ce inseamna ca nu vom mai avea nevoie de atatia banuti ci de mult mai putini daca ni se va aproba dosarul de statul roman. Ne-au promis un raspuns in maxim doua zile atat despre formalitatile legate de E112 cat si despre ce urmeaza sa facem. Mami va posta pe blog mail-ul final primit de la clinica. Cat despre raspunsul din Austria...se lasa asteptat.
Pana atunci, eu va promit ca incerc sa-mi revin cat pot de repede dupa aceasta bombardare cu substante si chiar daca am o stare generala precara eu tot va trimit bezele dintre ace, halate albe, branule si perfuzii.
RADUCU.

3 comentarii:

  1. Puiutz mic si scump, cred ca toata suflarea care a aflat de povestea ta se roaga pt tine si cu totii avem speranta si credinta ca vei invinge.
    Nici nu va puteti imagina cat de mult ne bucuram cand primim vesti bune de la voi si ne rugam ca numai de astfel de vesti sa auzim de acu de la voi.
    Doamne ajuta in continuare si suntem alaturi de voi cu tot sufletul! Finutzii

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am vorbit aici ,in Florenta,la spitalul Mayer care e cunoscut in toata Europa ,cu cumnatul sefului meu ,care este exact oncolog pediatru si a spus ca intr-adevar se poate opera si aici!Dar trebuie sa vedeti daca asigurarea de sanatate a lui Radu este valabila si in Italia!Ma mai interesez la consulat sa vad ce se poate face!sper ca sunteti bine!am facut si noi cunoscuta dramma voastra la aproximativ toti cunoscutii mei si o sa facem o donatie cand strangem mai multi banuti! Ma gasiti pe facebook Stefiuc Loredana Firenze SAU 00393208207476
    Răspundeţi CAT MAI CURAND!Ne rugam sa_i intareasca DUMNEZEU pe Raducu si pe parinti!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mult noroc Raducu si Dumnezeu sa iti dea putere sa mergi mai departe si sa treci peste cosmarul asta care sa abatut peste copilaria ta frumoasa!!!Sabina

    RăspundețiȘtergere