vineri, 8 iunie 2012

Univ. Klinikum 8 Freiburg

Sunt din nou pe panta ascendenta a bataliei, mi-am revenit repede, mi-a trebuit doar o saptamana de antibiotic si sunt din nou pe pozitia de lupta. Se intampla lucruri bune cu mine, doctorii au hotarat sa ma opereze saptamana viitoare, pe 13 iunie si sper sa fie prima zi din viata mea care sa imi aduca noroc (tot intr-o zi de 13 am descoperit si boala mea). Va fi o interventie complexa pentru ca dupa ce vor extirpa spera ei tot ce-a mai ramas, vor face radioterapie intraoperatorie. La ultimul RMN facut miercuri, saptamana asta, mai aveam in burtica doar 2.4cm/1.4cm de tumora, iar restul erau sub 1cm. Pe dimensiunile acestea mici se bazeaza doctorii cand spun ca vor extirpa de data aceasta cat vor putea...prima si a doua oara nu s-a putut face nimic...era inoperabila. Deci...sunt la a treia interventie chirurgicala si nu va fi ultima.
Parintii privesc aceasta interventie ca pe o salvare a mea in fata bolii, dar in acelasi timp sunt tematori...au ramas blocati pe data de 13...
Cu acest mare pas in schema mea de tratament, suntem la jumatatea drumului dar ne si prelungim perioada de stat aici cu inca o luna. Dupa operatie, facem pauza 21 de zile pana la urmatoarea cura de chimioterapie.
Ramane inca in discutie radioterapia pentru picior, nu sunt decisi cum sau daca sa o faca. Nu vor sa ma lase cu sechele dar totodata vor sa impiedice recidiva. Le-au vorbit parintilor despre mentenanta bolii care trebuie sa o facem dupa ce terminam aceasta etapa...drumul e lung, avem de luptat inca 5 ani de aici incolo si fara doar si poate toata viata!
Marti ne internam, imi fac pregatirea preoperatorie si miercuri...
Va tin la curent si sa va rugati pentru mine!
Va multumesc si va trimit bezele la toti!

Raducu

5 comentarii:

  1. DOAMNE AJUTA SI VOM FI ALATURI DE VOI ASA CUM NU V-AM UITAT NICI O SECUNDA IN TOT ACEST TIMP, NE VOM RUGA LA BUNUL DUMNEZEU CA OPERATIA SA REUSEASCA SI SA FIE CAT MAI PUTINE INTERVENTII CA SA NU MAI FIE ATAT DE MULT STRES PT TINE SI PT PARINTII TAI MINUNATI
    CURAJ SI NU VA PIERDETI SPERANTA, INCREDERE MARE CA ACOLO SUS ESTE CINEVA CAre VA OCROTESTE (finutii)

    RăspundețiȘtergere
  2. Va fi bine, dintotdeauna v-am spus! Dumnezeu e mare si dupa atita suferinta, va aduce bucurie inzecita. Ne rugam Lui sa va aduca liniste si fericire, sanatate lui Raducu, dar si voua - parinti extraordinari! Noi, cei din tara, cu ce va putem ajuta? Nimic nu e prea mult pentru a-l salva pe Raducu! Popovici Madalina

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamne ajuta si sa auzim de vesti bune ma voi ruga pt tine puisor mic. Lenuta

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma rog mereu pentru voi toti!! Sa va tina Dumnezeu sanatosi si sa duceti incercarea pana la sfarsit cu succes. E doar o etapa si o sa treaca. Sunt alaturi de voi!!

    RăspundețiȘtergere