luni, 17 decembrie 2012

Despre mine

Boala m-a tintuit la pat, am incetat sa mai mananc, doar beau laptic si plang aproape toata ziua...de durere...din cand in cand ii zic mamei ' imi pale lau'-imi pare rau, si mama isi inghite lacrimile, o vad cum imi zambeste fortat toata ziua si o aud plangand toata noaptea...
Vreau sa ma tineti minte asa cum m-ati cunoscut de aceea nu mai postez poze cu mine acum...v-as induiosa prea mult, boala m-a transformat intr-o umbra...
Mami a  compus o poezie de ziua mea, de tristete ca nu a reusit sa ma faca fericit...nu ma mai incanta nimic de aceea nu i-a reusit tot ceea ce pregatise.
'' Fiecare fulg de nea
Care cade-n calea mea
Ar fi trebuit s-aduca
Cate-un strop de fericire
Pentru toti copii care
Ies in sanii la plimbare.
     Pe poteca des batuta
     De multimea de picioare
     Sta o sanie-abatuta...
     Cred ca nu-i place-n zapada.
O aud cum striga tare:
' Fulg de nea, zapada moale,
Stau pe loc, privesc agale
La copilul care-odata
Ma plimba prin valea toata.
As fi vrut sa zburd nitel
Asa cum faceam odata
Cand iarna era bogata!'
        Ma surprind ca ii vorbesc...
        Si ii spun cu-amaraciune
        Si cu sufletul taciune
        Ca al ei carmaci dibaci
        Zace-n pat rapus de boala.
Pentru el, toti fulgii care
Cad pe strada la-ntamplare
Nu mai sunt o bucurie
Nici prilej de reverie.
       Saniuta s-antristat
        La ceea ce s-antamplat
        Contempla la fulgii care
        Ar fi trebuit s-aduca
        Cate-un strop de fericire...
        'Almost' pentru fiecare...''
Rugati-va pt mine...poate se va indura cineva de mine si ma va ridica din patul bolii.
Inca mai am putere sa va trimit bezele.
Raducu

9 comentarii:

  1. Eu ma rog in fiecare seara pentru tine! Sa dea Domnul sa te faci bine! Bezele!

    RăspundețiȘtergere
  2. Anca BARLAD. nu te lasa invins Radu .

    RăspundețiȘtergere
  3. Ne rugam,ne rugam intruna..insa,poate suntem prea pacatosi si Dumnezeu nu vrea sa ne mai asculte..dar TU..tu cu ce ai gresit pe lumea asta?????Oricum ,noi insistam cu rugaciunile sa stii si poate ne va asculta si pe noi pana la urma!Multa forta si putere puiut mic...si voua parinti indurerati!!

    RăspundețiȘtergere
  4. off ce durere imensa...sper sa se faca o minune totusi! Putere parintilor si multa multa sanatate lui Raducu va urez!!!!
    Giorgiana

    RăspundețiȘtergere
  5. si totusi nu puteti sa il duceti undeva? sa mai incercati ceva??? poate mai exista undeva o sansa..una mica..cat de mica..nu stiu la manastire, la biserica, undeva unde s-au mai facut minuni..cine stie..(mie imi este foarte greu sa accept...deznodamantul asta crunt care se intrevede in cazul lui)
    Giorgiana

    RăspundețiȘtergere
  6. Intamplarea asta nu este despre invinsi si invingatori, despre lupta cu boala sau altele asemenea. Aici soarta si-a aratat cea mai hidoasa fata a ei, implacabila, rece, de neoprit, neimpresionata de nicio rugaminte a trecut impasibila peste copilul asta si familia lui mergand pe o cale numai de ea stiuta. Neputinta este covarsitoare, durerea pe care o simt citind randurile voastre ma sperie pentru ca nu pot decat sa-mi imaginez ce e in sufletul familiei. Nimeni nu ar trebui sa treaca prin asa ceva vreodata. Pentru durerea fizica a copilului trebuie sa fie o solutie, nu trebuie sa se chinuie asa.
    Radu s-a saturat deja de lumea asta pe care nici nu a apucat sa o cunoasca, sufletul lui tanjeste se pare dupa binele din care s-a intrupat. Ca orice copil poznas vrea sa o ia inaintea parintilor, dar ca orice copil pe lumea asta cand va fi suficient de departe ii va astepta infrigurat sa vina dupa el sa-l gaseasca.
    Daca e ceva dupa, atunci mai totul nu-i decat o clipa, un hau al durerii din care toti vom fi scosi si ne vom regasi, daca nu e nimic, atunci nimic nu conteaza pentru ca e ca si cum nici nu am fi fost vreodata.
    Iti tin pumnii Radu si sufletul meu e langa tine.

    RăspundețiȘtergere
  7. Draga Alice,Draga Maricel, imi pare nespus de rau ca soarta, cum scrie Pisculescu, isi arata coltii unor astfel de suflete de copil, de ingeri innascuti. Imi pare rau ca Raducu trebuie sa treaca pragul, pe care fiecare din noi il vom trece, atat de mult, mult prea devreme si prin durerea aceasta. Sper ca odata, in toata existenta noastra in acest univers, sa putem intelege de ce se frang astfel de fapturi inocente, candide cum e Raducu. Am in minte imaginea lui Raducu din poza facuta in concediul din Bulgaria, copil de poveste, buclat, ochi mari si luminosi! Sa fie o minune cu acel copil de poveste, el insusi o minune! Si al meu suflet e langa tine, Raducule!

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu ma rog pentru voi.Sa va dea Dumnezeu putere si alinare! Acest copil frumos a avut si are parte in sederea sa aici de cel mai de pret si sfant bun dat omului pe pamant : IUBIREA pura si absoluta a oamenilor din care a luat viata iar aceasta iubire il va insoti pretutindeni, pe vecie si va va uni pentru totdeauna PESTE TIMP, PESTE VIETI !!!
    DUMNEZEU SA VA BINECUVANTEZE SI SA FIE CU VOI SI SA FACA O MINUNE!

    RăspundețiȘtergere
  9. ma rog pentru tine Raducu! sa faca Dumnezeu o minune pentru tine in prag de sarbatori! va transmit toate gandurile mele bune! Iulia

    RăspundețiȘtergere