luni, 12 decembrie 2016

De ziua ta as fi facut...

Draga Raducu,
Ieri, de ziua ta, nu am fost buna de nimic, am tot vrut sa las cateva randuri dar nu a fost chip.
Iarta-ma ca scriu azi...
De-as fi Stanescu, Pavelescu,
Toparceanu, Minulescu,
Macedonski sau Sorescu
As sti acum s-asez aici
Doua, trei versuri pt tine
De ziua ta, fara sa am piedici.
     Azi, 7 ani ai fi implinit,
     Nu esti aici, te-ai dus sus, sus
     Sa zbori deasupra tuturor, la infinit.
     Copil ravnit, copil iubit
     Ce stai la dreapta lui Iisus.
Am vrut un tort sa-ti coc de ziua ta
Cu lumanari adevarate, c-altadata
Dar m-am simtit incatusata
Cine sa sufle-n lumanari?
     Un "La multi ani" ti-am fi cantat
     Cu glas domol, ritm cadentat
     Cu tati si fratele tau
     Dar n-avem cui, tu esti plecat.
Doua, trei randuri, uite...am scris
Cat despre piedici...chiar daca pic, tu ma ridici
Poate de asta am reusit
Chiar de mi-e sufletul topit de dorul tau,
Sa ma exprim de ziua ta
Atat cat pot...iubirea mea.
  Te iubim, copil de poveste!
Mami, tati si Iustin.

Un comentariu: